December 3, 2019 Press Release

December 3, 2019
Contact: Matt Grodsky / mgrodsky@azdem.org
ICYMI: Arizona Democratic Party Chair Meets with Voters Across the State
PHOENIX – Over the last several days, Arizona Democratic Party Chair Felecia Rotellini has been traveling across the state speaking with energized voters as 2020 approaches.
  • Rotellini visited with voters and tribal leaders at the Navajo Nation, making the case that Arizona Democrats are committed to the issues that impact the Navajo Nation and are working to ensure sovereignty is protected.
  • Rotellini then went to Ajo Arizona where she met with Democrats to discuss the importance of voter protection, defending health care coverage for Arizonans with pre-existing conditions, and the vital need for smart immigration reform.
  • Tonight Rotellini will meet with voters in Pebble Creek to talk about the path to victory for the party in 2020.
  • And this weekend she will keynote a session at the Arena Academy, a training program for political professionals, in downtown Phoenix.
“As I travel around Arizona, I’m hearing from folks who are exhausted by the divisiveness coming out of Washington. We’re providing a strong alternative. Our party’s message is simple and it isn’t about partisanship: We want Washington and our state legislature to start working for the people. To make that happen, we’re going to elect leaders with integrity who will fight for every Arizonan,” said Felecia Rotellini, Chair of the Arizona Democratic Party.

For media inquiries, contact Matt Grodsky: 602.432.6889 / mgrodsky@azdem.org

Ver la versión en español a continuación
3 de diciembre de 2019
Contacto: Matt Grodsky / mgrodsky@azdem.org
La Presidenta del Partido Demócrata de Arizona se reúne con votantes en todo el estado
PHOENIX – La Presidenta del Partido Demócrata de Arizona, Felecia Rotellini, ha viajado por todo el estado y platicado con votantes entusiasmados por las elecciones de 2020.
  • Recientemente, Rotellini visitó a votantes y líderes tribales en la Nación Navajo, asegurándoles que el Partido Demócrata de Arizona está comprometido con los problemas que afectan a los Navajo y está trabajando para garantizar la protección de su soberanía.
  • Rotellini también estuvo en Ajo, donde se reunió con demócratas para discutir la importancia de la protección del voto. Rotellini asimismo defendió la cobertura de atención médica para todos los arizonenses con condiciones médicas preexistentes y reiteró la necesidad vital de una reforma migratoria inteligente.
  • Esta noche, Rotellini se reunirá con los votantes en Pebble Creek para dialogar sobre la ruta a la victoria demócrata en 2020.
  • Este fin de semana, Rotellini presentará una sesión magistral para la Arena Academy, un programa de capacitación para profesionales de la política, en el centro de Phoenix.
“A medida que viajo por Arizona, escucho a personas que están agotadas por la división que surge de Washington D.C.. El Partido Demócrata de Arizona está ofreciendo una alternativa sólida. El mensaje de nuestro partido es simple y no se trata de partidismo: queremos que Washington D.C. y nuestra legislatura estatal trabajen para el pueblo. Para que eso suceda, elegiremos líderes con integridad que luchen por todos los arizonenses.” Comentó Felecia Rotellini, presidenta del Partido Demócrata de Arizona.

Para consultas de los medios, comuníquese con Matt Grodsky: 602.432.6889 / mgrodsky@azdem.org

Pagado por el Partido Demócrata de Arizona y no autorizado por ningún candidato o comité de candidatos. Rick McGuire Tesorero. www.azdem.org